其實出左黎做野咁多年,都只係收過兩次稅單,今年就係第二次,但收到既時候,已經係final notes....但我想大聲講句,之前我一封都無收到,而且永安果邊亦都無寄過報稅單俾我,我仲以為唔駛交。但今日打開個綠色炸彈,痴線.....政府真係好有問題,我無報稅,就評估我上年賺左22萬幾....佢地點估架....經濟環境咁差,都仲要估多一倍....政府無能!!!!! 不過永安果邊都幾快手,星期三下午fax左封信過去要番張報稅單,今日就已經收到lu~