輝輝︰聽日食飯會食到幾點呀? me︰唔知架喎!!食飯邊計到時間架!咁你同john食飯又會食幾耐? 輝輝︰兩個男人食飯,食飽返到屋企11點前啦~(個陣時係晚上9點半....係john屋企門口,即係1個半鐘時間) 心諗!好,我就等睇完電視打去睇下佢返左屋企未先~到時未返到就知味道!!
點知....當我10點9打過去,輝輝話佢已經返到屋企沖埋澡.....唉.....捉唔到佢痛腳添~可惡.....
but 忘了同輝輝講,女仔出街食飯,千其唔好問食到幾點,因為三個女人一個虛,依家有1 1/3個虛,有排傾架喎.....唔駛等我電話啦~