尋日收工,見有少少時間,走左入去一間印尼舖逛,買左包黃咖哩,諗著遲d再整多次咖喱魚旦,跟住又睇下d班蘭葉,想買,但見佢唔新鮮,問過一磅要 $20, 散買 $0.5一塊...好貴...又唔靚,所以買左包咖哩醬就走。點知行多一個街口,新開左間連所式既印尼舖『營多』,好似一間mini store,遇到一個好熱心既sales姐姐,仲教埋我點摺椰汁糕個兜....仲係雪櫃攞d新鮮既俾我,佢講下講下,到我俾埋錢,已經遲左好多......
今個weekend又可以同廚房拍拖.....主題係『泰式椰汁西米糕』......