越黎越enjoy依種同廚房拍拖既感覺,但絕對要係整甜品,因為咁樣先有戀愛甜蜜既感覺嘛~唔好要我開油鑊,煮到成頭煙....我好怕....
尋晚諗著整埋半盒淡忌廉,所以整左我最鐘意食既焦糖雞蛋布丁,貪佢既焦糖有種香甜既感覺,濃濃既雞蛋味!今次淡忌廉既份量同牛奶係2/3比1/3。出黎既效果比1/2:1/2既軟身,個口感都唔錯,仍然都係咁好食!