半年啦!!終於都DICK起心肝,走去搵酒餅準備釀我既糯米酒。話說好幾年前,帶團中短(唔記得去邊),lunch既餐廳奉上一杯糯米酒,一飲,又甜又香,正,連導遊果杯都飲埋!哈~...到依家都無再飲過。有d回味~ 另一個想釀酒既原因係我掛住一道餸。又係幾年前,係 KL 既肉骨茶檔食過一次黃酒雞(果時行程包依個餸),好好味,雖然果次因為係司陪餐,坐係外面,無冷氣,食到身水身汗,但我仲好掛住佢呀!!
今次酒餅買左 $5,雙蒸 $18,糯米...用阿媽買番黎(又慳番)。明天開壇....... 返到屋企,仲特別叮囑老豆唔准偷飲我d雙蒸,如果唔係分分鐘無左....