超忙碌的一個weekend假期,朝早9點幾起身,hea左一陣,跟住洗衫,之後就為左夜晚bbq開始醃肉,heee俾我發現廚房有玫瑰露,咁梗係棄用米酒,用玫瑰露醃,事關d野會香好多。搞左成個鐘,之後又要換衫出去hi-tea,pokka太貴,所以唔考慮,去左吉吉島既美食廣場解決各人不同既要求,芬芬未食lunch,要食飽d,買左個米線,我同irene想食蛋糕,去左italian tomato買蛋糕,其實仲貴過芬芬個米線套餐,蛋糕要$25一件,個米線都只係$17。

星期六既美食廣場好多人,好多學生坐係到溫書、抄功課、吹水。好彩等左一陣都俾我地搵到位。食飽飽就去買bbq既野,我地打算起身走時,個清潔姐姐話︰坐多陣丫,咁快走做咩.....哈哈哈!第一次遇到咁搞笑既唔俾人走既清潔姐姐。
去新墟街巿買海鮮,遇到不禮貌對待呀!!!買左蝦、花甲、扇貝,好豐富。但文傑指明想食蠔,咪買俾佢囉!去到其中一檔,見到連殼既蠔,要$7一隻,阿姐問我地要幾多,咁我地在場既三個女仔都唔食,咁咪諗著買2隻算啦!點知個阿姐︰吓??? 兩隻?(我點頭,心諗,係呀!2隻!嫌少唔賣呀?真係丫~)
買左好多海鮮,但都好平,依到5隻扇貝都只係$20,大大粒~
多謝文傑係灣仔玩具街買左d哈囉喂玩具黎增添氣氛 夜晚落沙灘玩數字球,haha~
輸家又係阿芬!!!
|