692'SSSS*BLOG
 
 
2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


7/7**練歌仔]]

今日比人嘈醒左-_______________-"

諗住陪下大爆佢地..

但係見到佢地咁辛苦,,唔想入去tim,,對唔住你地牙,,

1點3先放,,又話1點,,比人[[昆]]左,,

好采我唔洗姐,,

---------------------------------------

放左我地去左7仔買野食,,

2:30練歌歌,,我唔吹啦,,跟唔到,,

我地練練練,,練到5:00放人..

我地幾個留左係度傾傾傾傾野,,

大恩好情緒化牙,,好激動,,

我地傾到6點就走啦=="

----------------------------------------

我同梁詩燕一齊走,,搭馬鐵=="

我地傾傾下,,有2個人走過黎,,

同我地講,,超無奈,,又問我地有冇信,,

呆左..............

----------------------------------------

番到屋企整心心..

整左11個大心...43個細心心]]好辛苦牙,,

我要加油加油!!!!

------------------------------------------------

比d枕你地睇睇啦,,有d之前嫁..

----------------------------------------------

Band房-----Band房,1C黑板,,大爆:大恩同貓眼畫嫁,,畫得好辛苦牙

1C大合照2==1C大合照;;1C,,

1C

細心心大心心''我D大細心牙]]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                     1C加油啦]]

1C IS THE BEST!!!!!!!!!

打完BLOG BLOG既時間:2007-07-07 10:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 PO692 的日誌)


PO692 於 2007-07-07 11:23 PM 發表:
RE::嬋嬋,,
係喎,,D人傻嫁,,問問問,,問左好多野,,又唔知佢想點,,O晒囉]]
係係牙,,D心影到好黑牙,,我都唔知做咩=="我都唔想佢咁黑...
希望D人會番齊啦,,咁就好啦,,1C一定要WIN嫁,,唔可以輸嫁,,
唔要好似名著咁..加油吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah190 於 2007-07-07 11:17 PM 發表:
CM,,3
 
最近練歌都唔齊人,唔知聽日會唔會全班都返齊呢!呵...呵...呵...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah190 於 2007-07-07 11:15 PM 發表:
CM,,2
 
做咩D心影得咁黑既!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah190 於 2007-07-07 11:13 PM 發表:
CM,,1
 
692,你都有比人問你有無信神呀!我今日都有人無啦啦問我呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



大爆 -♥♥♥ 於 2007-07-07 10:39 PM 發表:
哈哈哈..cm到-3333-!
 
做乜整左咁多心ge-0-!整得好令喔>3<!
 
哈哈..搞到..咁就去信神啦xD!}
 
1C班實在太可愛了>3333<!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





PO692
暱稱: ▩[` 怡 *-- 692 ```♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
8/7**我地既最後[[沖廁...
7/7**練歌仔]]
3/7*
30/6**回歸前一日]]
23/6** 故仔
文章分類
全部 (8)
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed