各位我番呢啦!我現在想下我在那時回鄉,我一上到車就好吾舒服,而且果個廁所好臭好鬼死髒,重去完廁所無得洗手,天呀!又無得食野,無得食野,唉!我都算啦,連水都無,有無搞錯呀?真系呢曬抱呀!個個人都認為有包食,有水飲,點知無,真系超無奈,禁岩得禁橋果晚撞正塞車,早上要等到10:30先到車站,唉!果晚車真系好難埃呀,直情難頂呀!去到鄉下原本有d吾習慣,在鄉下地方真系好悶,又無野玩,又無野看,真系好無聊呀,有一天我姑媽叫我一起上山摘龍眼,第一次行山真系好吃力,好辛苦,但系我覺得好開心,出了好多汗,山路崎嶇不平,又撞正下完雨,條路濕淋淋,整到對鞋系曬泥,一差錯腳好可能會仆落山,我覺得今次行山系一種挑戰,非常好,接着我就病了,吾好誤會,我病吾關這次行山事,只系晚上着涼,本來喉嚨痛,喉嚨痛好了,又變了咳,現在番到來澳門又好似有點吾習慣,唉!
系喎!我生日明天就到了,你們準備禮物未呀!哈哈
|