今日,系今個學年第一日返學,放了兩個月假,放到個人懶曬,我今年巳經高二啦,過多二年我就要出來工作,但是,我讀了禁耐書我覺得我自己好像甚麼都不會禁,真系好失敗呀,點解會禁失敗嫁,我讀書系冇一科叻,唉,咩都差,連作文人地講好易,而我就覺得好煩好難,人人都講我的作文好差,讀楚禁耐書連作文都寫吾好,禁其他科都吾洗指意好,唉,我真好驚,好驚.