今朝老公同肥橙黎左搵我食早餐..佢地今日6點幾先放工牙!*
慘慘''老公都無晒糈神啦..
本新我諗住我地食完早餐我同老公會返老公home的*
但係入左機鋪..打到11點到掛..陪肥橙買3同買鞋!
之後搭的的返山景*老公同我都好累牙,買埋m記!*
肥橙返屋企!我同老公返佢屋企喇..食完野無耐*
我地兩個都訓左覺喇..!''之後到4點半要起身喇,
老公返佢[女麻女麻]到食(團年飯)..我就去左搵我個乖女*
之後我都返左屋企食飯,阿女去佢婆婆到食飯!
之後先再出黎!到夜晚過左12點..阿女同阿盈,阿靖行花市*
老公,肥橙,伙記,雞仔,阿碧,我同老公既乖仔黎左市中搵我!
行左陣個d..佢地送左我返屋企!
返到屋企打日記*等po po baby電話lu*>3<
各位朋友仔''新年快樂!希望你地新年過得開開心心牙*
老公..you is my love baby! 新年快樂*I LOVE YOU FOREVER!!
[最愛女人購物狂]*想睇牙!
|