今日學校運動嘉年華,有得放早!聽日放假喇
..
最鐘意''新年到喇*
去左老公屋企!>3<我愛你牙!
不過都係最想快D到5月囉..可以夜晚出下街街牙嘛''>3<
今日好乖女好早返屋企''之後打比阿呂同佢去吹水,佢陪我去罝樂買野*
嘩..撞到勁多李琳明既人牙..我同阿呂都O晒嘴係市中一陣咋..
已經見到好多喇''我仲抆左[湯浩然]件3一下..
卡卡*之後陪阿呂睇''富''囉*不過睇唔岩,就去左平台吹水喇*
好好笑架今日..我傻左*又叫啦,又嗌啦,又玩啦!
之後就返返上屋企,食左少少飯就返入[丶尸方]喇..*
今日買個D野我自己都覺得幾令囉*嘻..
|