今日要返學喇,仲想放假!勁眼訓牙今日,成日整住個口罩遮住個鼻係好辛苦架../\/\不過唔緊要的!小事來吧*LUNCH又食個D飯囉,因為實在好食!BUT..今日D飯好硬"放左學..又要遲到留堂!之後又要去買運動3,我同雞可子都要買啵*留完堂仲要排排排幾辛苦牙,都算啦*個D人又唔鬼理人喎"等左好耐囉!唉..激死*之後我同雞床去左買GAME上去!老公整炒牛肉米粉比我食,今日我幫左少少手咋,因為真係好累!老公整既野始終係最好味既..
嘻嘻*,講真架!我的傻瓜*老公打下機陪下我,到到7點幾我就同雞仔1齊走,因為太晚喇,SO..就飛的返屋企喇*
[PS""""老公整既野最好味既..>3< 小布BB* I LOVE YOU__]
|