今朝起左身之後有D暈暈地,,搞到遲左去搵老公""""不過都好彩姐唔係遲好多!雞仔琴晚係老公到訓,老公好懶牙 今朝叫佢起身佢都唔起**雞仔煮左個面,,佢食完洗完野我地2個就返學,老公就係咁訓..."""LUNCH..去買野食,野飯比">老公同戈戈食''今個LUNCH,,我激嬲左老公牙..對唔住牙!老公***我同雞仔今日返LUNCH爭D遲到牙..之後個2堂係P.E,,我今堂都有上牙''..但係之後上上下又同牙盈傾計,仲去左洗手間打比老公添**之後馬SIR上,到我出去講[1分鐘講語文運用]都有少少驚架**我無望住成班講囉!..><驚牙嘛,,唔知點咁''雞仔留堂我無等佢,,去左搵老公!之後雞仔先">自己上黎囉!牙碧同雞仔落街買野食,就叫佢幫我同老公買埋**..之後我同老公同[大BB],[細BB]玩..""...............到">左6:30我就著3個D之後走**....""返到屋企打比老公!之後我要食飯,收左線*]之後我再打比佢,,傾左1陣老公又"要食飯喇*__之後我就等老公電話喇...*
|