今日唔舒服,,好辛苦! 又發燒,又頭痛好好好好好唔舒服! SO..依家先補打返日記! 今日唔出得街啦,,又唔舒服無去到搵老公! 夜晚老公出左黎搵我陪我食飯,,之後就返屋企LU..今日買左條手鏈比老公,,記住上面個個[承諾]..老公,,我地唔好唔記得牙!我一定做到架,,之前既野好對唔住牙! 仲買左條電話繩比老公,,你鐘意嗎?!?!我都睇中左紅色個條架,,聽日都要幫我夠姨買電話繩牙''唉..不過我今晚好唔開心牙! 朋友,,唉! 我自問我唔知點做牙! 阿金,,好多謝你牙! 金,,我同你無經歷過呢1D野,,不過我地曾經經歷過既野比依家我經歷既野仲唔開心,不過我地都過到,,証明左我地好多緣份既朋友!有時有d野我都唔知點講,,好辛苦牙! 好多好多問題..我,唉..愛情無問題既時候又有友情既問題,好辛苦好辛苦! 阿金,,多謝你牙!
原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜
|