今日著左校服出去但係無返到,,係老公屋企! 仲係唔舒服牙><''勁辛苦牙*同老公食野訓教教!下晏落左街搵阿金,,聽日老公就去見工喇! 希望請啦"'返屋企之前,,同全仔係市中心吹左陣水先返屋企!*唉,,友情我寧願我一個人唔開心好過幾過人唔開心,,今晚聽朋友仔喊左出黎! 好辛苦牙!*朋友,,朋友,,朋友,,朋友!"
原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜
|