到 5月喇,,24號就守完野喇..開心牙!!!so,,唔衰得,,唔可以因為一時既貪玩衰牙!!!今朝老公6點幾打比我,,我就去左搵佢喇!佢係山景南接我!去到見到牛仔返屋企,,老公陪我去左ok食野,,食完上老公屋企!又訓訓訓,,痴線架! 到左晏d老公既爸爸整左野食叫我地起身食,,我地先起身! 老公食完又訓lu..我就同妹妹baby玩同埋整倉鼠baby既野,,整完之後好累又再訓過!之後阿金打比佢,,佢今日有假訓牙! 5點9到啦,,阿金上到黎喇! 入左老公屋企坐,,老公落街!我同阿金坐左陣就落街坐喇..坐左唔係好耐我就返屋企喇!!!*阿金送我去搭車個陣撞到伙記,,佢都係出市中!一齊去搭車,,係車站又撞到星矢,,幾岩牙! 阿金返返屋企,星矢就係屯門站落車! 伙記今晚就同佢條女去食飯,,去見家長牙!!!*嘻,,希望你地開開心心啦!同伙記落左車坐左陣,,我就返屋企喇!傾左一陣電話就食飯喇,,我之前電話壞左,,舅父買左電話比我,,多謝你牙! ,,唔洗搞到我用婆婆的電話搞到佢無電話用牙*!!多謝你牙,,對我真好! thank you!
|