今日老公打比我叫我起身,我就過左山景喇* 同老公一齊返屋企!打比阿金叫佢去唱k..仲有雞仔同埋阿碧!我同老公,阿金去先!雞仔阿碧之後先黎喇,,我地唱住先!阿金要返工唱到大半要走先!唱完去左行街,,本新伙記都行但係,,因為唔知做咩又...買左隻pooh pooh!好得意架,so一定要同佢一齊返屋企囉!十分可愛*又坐陣又行下!之後欣妹佢地都出市中都同佢地行*之後雞仔,阿碧同老公上左我屋企!同老公兩個傾計傾左好多野架都,,幾開心! 跟住煮野比佢地食!老公個個落左好多心機煮架!係米好好味先?!?!?老公食得幾快,,我諗你食得快都唔難食架!我都食左一啖唔錯牙!*嘻..叻女! 老公食完野有野要做走先,我晏D同阿碧,雞仔落左留下坐!佢地走左,阿爸黎左搵我!阿爸好鬼死唔開心牙,,我好驚佢會做傻事牙! SO我就打比阿呂黎睇住佢!開心D吧!!!
今日同老公過得簡單但係好開心,係因為你今日對我所做既一切! 好鐘意同你拖手,我咁大個女好似第一次講呢句野咋啵! 我愛你,,MY BABY!!!

|