今日好乖女,放左咁多日假起到身返學!*嘻..不過好晏先起身,無同豬仔哥哥去到食早餐''返學,好眼訓又熱!今日係學校班發生左件事,,有人玩火比MISS LAU知道左! 唉..MISS LAU都唔開心
*唔想再發生D咁既野,,有人因為玩而令到有任何人唔開心牙
! LUNCH上左老公屋企等佢,同佢一齊食LUNCH..煮面食
!之後老公出一出左去!訓學之後再去搵老公,老公陪左我一陣都要出去!我過左陣去左搵阿女佢地,,KAMAN,詩雅電髮..成班人!! KAMAN 27號生日,,係到講聲[生日快樂!]之後一齊去左食野,,之後我就返左屋企!*我都發覺,我思想唔同左,,不過係大個左囉''一件好事黎既!*
|