今日返學早會熱到PK..嘩*點解我地學校仲唔換季架 ! 係街見到好多學生都換左喇..唉! 中文堂問馬SIR幾時換季佢又話就換...激死我喇 ! 熱死我喇! 頭3堂都好辛苦..好眼訓牙!之後小完息好好多牙..''嘻..上緊math堂老公打比我,,佢出得院喇! 我去接佢出院..咁我就返去佢屋企拎一件3去接佢出院 lu..去個陣撞到伙記同細榮!佢地同我一齊去囉*搭的的去接老公!係E院食埋野等老公拎藥就返山景喇..但係老公唔得閒有野做!我就同珊珊去左阿女屋企! 之後我地就換完3出左去旺角行街! 我自己同珊珊都係買左一件3一條[富]..聽日就同老公一齊左9個月喇...就買左份禮物送比佢*然後上到車同返到屋企都打比老公! 老公..對不起! 我去行街無理到你,應承左你一個時間返黎又返唔到黎..我會乖乖地架喇''唔會再咁曳曳架喇!SORRY''
嘻..等我今晚12 點打比你先! 哈哈*
|