今朝去左老公屋企搵佢..衰人話食早餐唔知人地死左去邊牙! 哼..嬲死我!之後老公出左黎搵我,,我地去左食早餐!我都同婆婆食左啦!都係你衰牙布先生
..之後我地去左睇D狗狗同CAT CAT..真係好得意牙!我同老公都好鐘意牙!!!*SO CUTE!! 然後我地就去左買戲飛..睇死神再3來了!!老公覺得唔恐怖,,但係我好覺牙!驚到我死死下''之後我地兩個就搭的的返山景..老公話要搵人..呃我既!我上佢屋企等佢..點知佢係去買左個POOH POOH音樂盒比我!今晚都係老公屋企食飯,,之後我去左M記搵瑞瑞傾野!
老公..多謝你牙!我好鐘意個音樂盒牙..鍚啖你牙! 啜..卜..>3< 甜嗎?!?!我同老公都好想耍返隻狗狗牙,,真係好可愛牙! 好唔捨得今日去睇個D狗狗牙!!*老公也是..真係好CUTE架..>3< I LOVE !! 今晚阿爸唔得閒出左中環要去拎飛..阿女要過山景搵人..悶死喇! 本新今晚有樣野想做架嘛,,點知唔得!
|