我覺得自己理智左好多喇..我知道係經過上一次既野!!!其實都係一件好事黎架,因為我唔會再咁傻去介手..朋友們講得好岩[你唔鍚自己仲點樣叫人地去鍚你牙] 阿呂,阿爸好對唔住!對唔住*我應承左自己唔會再介手*呢一個係比自己既承諾!呢排過得開心左好多!好朋友,我都唔想同你地講左唔介手又要再去介!真係好對唔住*仲有聽日我一定要開口同馬sir講對唔住,,我守唔到對你既承諾!!!''
我理智左好多喇!阿爸,,你是我的好朋友!十分感謝你*
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 173 | »