今日我好叻牙,星期一都好願意起身..返學!*返到入學校馬SIR叫我個名做左一個讚我既手勢,我開心既係星期5我應承詔佢既野我可以做到''今朝老公唔得閒,上到佢屋企佢仲未返屋企!但係我返學個陣佢返屋企啵..突然行過黎鍚左我一啖! 衰佬..''之後我就返學喇! 小息知道左好多野,LUNCH好多人下一齊係學校門口傾,老公落左黎!唉..大家都係想係學校開開心心咁返學放學姐..唔明點解唔關我事既野又會變左關我事..算啦!我真係唔想理牙! 愈理愈煩牙*放左學..老公同豬仔唔得閒牙!我就同珊珊出市中行街街..買野!*買野係好開心既事""之後豬仔黎左搵我地囉,不過都好晏LU!!!今日好多煩既野發生左..唉!!!豬仔..開心點吧!我是你的好朋友,會關心你的唷**
老公..聽日8個月了!..期待*
|