今日上晝無返學..去到搵老公12點幾到啦!夠鐘就返下晝學喇..呵!!好野''今日中文堂係作文..SO好快過左!愈黎愈鐘意馬SIR牙*嘻..今日唔舒服..唉''好鬼死辛苦牙!今日放學同豬仔,珊珊買完野食一齊上左老公屋企!老公到佢地走仲訓緊..今晚係老公屋企食飯!!! PO PO BABY ..我一定會係一個好老婆!!我信你..你信我''我愛你..你愛我就夠喇''..係米?!?!?我仲一定唔會鐘意第2個!!!唔係學校既人都有睇我日記既包括我D阿哥..我就要係咁多人眼中做一個一心一意愛你既人!!!
我要做你的好老婆!!*MY LOVE IS PO PO BABY...''
|