聽日阿華生日,佢今日去BBQ牙!我啦..老公啦..豬仔啦..珊珊..伙記..都有去!!*肥橙起唔到身囉!老公同豬仔伙記佢地要走先牙到到4點幾!我就同珊珊兩個自己係個到係識既,佢地個D人就識得個兩個!好無奈架..不過,我都係同珊珊姐唔理咁多喇..E肚!唉..跟住個D就米提啦''唔提好過提牙!!!!嘻..阿呂黎左搵我!開心牙*[阿女..今日真係唔該晒你牙!>3<我的好朋友..THX*]之後我同珊珊走啦,嘩..我可以同珊珊係美樂上左車笑到去山景囉!有個男仔個頭光晒,之後呢佢個頭有條好長既毛係上面!!!笑死..唔止架,勁多趣事!!去到山景,等豬仔..仲見到雞仔,阿碧同埋MAN LOK添''影左D相..有同雞仔,珊珊,豬仔,阿碧影既!之後豬仔送我同珊珊去搭車,我同珊珊去左市中行街.....又買野喇!成日都忍唔住手!仆街,唔可以成日都係咁!咩鐘意有錢係身就身[行]..要介*行完,買完野就返屋企喇!!!呢排有件事係幾開心架,因為我可以對得住馬SIR,可以對佢言而有信!!!不過都係多得你牙,我依家成日都返學返學返學....我都覺得係過得開心同埋值得!!*馬SIR..多謝你牙!你係我心中永遠都係一個好老師''
[ 我要做 1個成熟既女仔,做人唔可以再諗埋一邊..唔可以再咁細路女&野蠻&任性!!!!!!!!!!!!!我要改好多好多既野!!我唔可以咁易喊要介牙!*]
|