琴晚無訓過教..因為自己唔想訓*今朝沖完涼好早去搵我既老公仔喇,
好凍牙今天!我仲只係著冷3咋
..凍死我喇''返到學校,好彩肥軍有件校[樓]比我著.. [肥軍..唔該晒你牙
]如果唔係我一定會凍死!!!嘩..lunch過後個人好唔舒服牙!又暈暈地咁
''仲要上地理堂添假..地理堂咩都好啦!真係唔掂喇,訓著左!訓左成兩堂,好似訓死左咁!起身之後行路都好辛苦..真係想我死咩?!?!一放左學,我,豬仔,珊珊上左老公到!我都仲好辛苦,不過都算好左D啦!珊珊要出市中買野,我,豬仔,珊珊三個就一齊去喇..去食左好多野囉!之後去搵阿呂,陪阿呂買野!然後豬仔同珊珊走喇..阿呂陪我去訐留山到食野..食飽坐多陣竟返屋企喇!*
|