今日返學啦,老公黎左山景北接我
!之後我地去左買野食,之後上到去就煮野食喇..今日老公突然之間同我講左好多野..好開心囉!我知道我地要
忘記過去,珍惜現在,把握將來
!對嗎?!?!嘻..我對你有信任都有信心..老公!!!唔好令我失望牙!今日上2堂中文,又有功課做喇..辛苦*唉..!今日最尾2堂IS P.E ..我同瑞瑞都無拎3..傾左兩堂計..幾開心牙*又偷偷地買野飲!呢個MISS真係太低BBB喇..買埋飲埋都唔知..仲要拎埋比葉LING飲都唔知,你點做MISS呢請問?!?!?!搞笑咩* 勤哥哥..我覺得條女係有心玩你既!你都覺得既..唉!有呢種女仔你都驚啦,下馬?!?!?小心D啦*
*
今天晚上,心情不大好!和屋企人嘈左交!*
算啦!好煩牙*
|