今日返學..放左學之後,,我打比老公佢唔得閒牙!我同豬仔,珊珊去左景樂下面坐..見到瑞瑞同全仔我地就一齊係到坐啦!之後我同瑞瑞
兩個就去左新福頂吹水..*唉..我都知瑞瑞唔開心![瑞瑞,,唔好咁啦!我唔想見到你唔開心牙..]其實馬SIR真係好鍚我地架..F,3個陣仲
要同佢嘈.諗返起覺得好內疚''我覺個陣自己講既野好唔岩!!對唔住到不得了*之後豬仔同珊珊黎返搵我,,我就去搵阿爸!!然後老公同
肥橙黎左搵我..我搭的的走左!唉..太多野煩喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我快要痴線!唔開心..UNHAPPY*
|