琴日無打日記...琴日我放LUNCH老公打比我叫我係7仔到等佢!之後我地去左買野食..老公同我今日養貓貓喇''買晒佢D野..野食..貓沙........好開心牙!佢超得意牙*幫佢整好晒佢D野..我今日下午無返同婆婆去左睇E生''9種藥牙要食
..食左D藥之後個人超級辛苦''今日老公返唔到工喇,,佢都未好返晒!LUNCH食左野之後我就食藥..食完藥好眼訓好辛苦!但係我要照顧我可愛既貓貓!!!今日真正決定左佢個名就叫做[妹妹](唔知第幾個音
)!我同老公都超級愛佢牙..老公''我地一定要兩個人一齊努力照顧佢..佢只係一隻BB貓好NEED人鍚架!嘻..係病但係[妹妹]令到我好開心!卡卡''希望我同老公病都可以快D好返啦*
|