今曰起身整下野打比老公,,然後我就去左佢屋企*佢話要吹多陣水先返上黎!今日我收到了老公送既復活蛋
..嘻*開心!我第1次收咋..你係第一個送比我既人
..!!!之後老公同埋雞仔上到黎..老公同妹妹貓baby訓著左!雞仔返屋企喇..我同哥哥..家姐湊妹妹去睇E生!去到啦,個獸E間野轉左去之前個位間後面..仲以為無得睇驚死我!妹妹Baby佢傷風牙
..餵佢食藥個陣好殘忍咁佢又叫得好淒厲!*死啦..平時餵佢食個陣一定好唔捨得喇
*之後買左D野比貓貓玩仲有佢既野食..and佢既沙兜,,一路去睇E生個陣,我地一路行佢就一路叫..真係好慘好慘牙!好唔捨得比妹妹BABY咁樣!
[心痛]!然後飛的返老公屋企..妹妹BABY比個E生餵左佢食藥可以好眼訓架就訓著左..老公落左街我就勁打比佢叫佢返黎!因為妹妹baby佢好唔開心..睇完E生係到唔知發生咩事咁同平時好唔同!老公返到上黎我地一齊下佢佢就訓著左喇!個一剖我個人先定D*之後同老公傾計..我去搵阿女之後返屋企打比老公..佢落街!我就係屋企沖涼,,玩電腦'''
|