今日落好大雨牙,,唉..!食完早餐同阿女一齊飛的!..都係遲不過都係遲左少少,,馬sir話因為天氣咁樣樣可以唔當我地遲到*哈..開心!第1堂就係地理喇,,同葉ling去左家政室吹鞋,,[物]個d..吹左一堂
!一出去,老程仲要係3E上緊堂*上返去整壁報既野喇..仲有唔開心,,瑞瑞,肥軍,豬仔,全仔佢地都問我做咩,,關心我!多謝你地牙!*....之後唔開心又介手
..唔岩好曳曳既事..lunch去左老公屋企囉!同老公食野,,放學就同瑞瑞,,傑傑,,全仔,,肥軍一齊留係到整埋壁報既野,,等校長黎睇,,都驚驚地囉!!!話畫公仔個個人呢可以話因為無鉛筆可以走左去架,,過份!又要應承人又放晒飛機搞到勁少公仔,,一早係想走就唔好應承人啦,,我地4A無你D咁放責任0既人牙!!!我諗放得最多心機係壁報到既人會好嬲你牙!!!衰人*
搞掂晒再去搵老公,,搵左一陣!就同阿金妹子去左傾計計,,好耐無同你傾過計喇!*同你好少可以好似今日咁,,不過你返工我返學又係好難既*之後到7點我就返屋企食飯喇!*..乖女!
|