今日起身整野去左罝樂睇野買比妹妹baby,D貓沙勁重牙''仲要係罝樂拎到過新墟再拎返老公屋企!累死我喇!去到老公到,老公話要去拎煙之後就返左黎喇!*煮野食同老公一齊食!之後又訓教教,,晏D老公起左身落街!我就同妹妹BABY教教! 訓到成7點先起身,,佢屋企都差唔多就食飯!就幫手整野,打比老公叫佢返黎食飯!*之後就開飯喇! 飽飽,雞仔哥哥打比老公,佢就上左黎喇!之後肥橙你樓下等我地啦! 成班人送我去搭車,,不過我同老公鬧大交囉><*有時有好多野我都好唔岩都應該改~!*我要做返7月7日既我,,我要做返個個馬佩雯!我有心既話我一定一定可以!*老公,,對唔住,好對唔住!我今晚講既野係真係好過份傷到你,對唔住! so sorry*
[ 好掛住阿碧牙,,唔知你點呢?!?! 好大機會聽日可以見到你喇! 開心牙,,希望聽日我真係可以見到你牙!*]
|