| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
| 『 ♥; 為何望來望去 .仍無下文?」- . ' |
分類: 未分類 |
今日臨出門口ge時候..唔記得左帶..又要跑番上去拎..'
要欣兒係巴士站到9等..真抱歉呀..haha.'
搭車ge時候又見唔到3育仔...真失望呀..'
得番聽日咋..如果聽日見唔到ge話..'
又要等到下個星期1喇...我唔要呀../.\
希望聽日可以見到佢啦..哈哈..'
番到學校坐左1陣就上堂喇...早讀讀生字..'
歷史堂1路聽書..1路溫中文.派左卷88分...'
有史以黎第1次咁最分呀...哈哈..'
第2堂測中文..都ok識啦.
pe堂.秋林上...又驚又喜..公教傾拍短片d野..'
化學抄筆記...下就2堂都係英文堂..'
做group work...多得倩姐同紙巾整到張野令1令咁..'
thz呀..我好似冇咩點幫手咁ge?真係唔好意思呀.哈..'
放學又要番化學加強班..仲要上2tim呀..'
真係悶死人喇...幾經辛苦先上完..5點同仙仙走人..'
番到澳門再轉車..番屋企.咁又過左1日.真係快呀.'
死喇..聽日測數學喇...唔識t
紙巾,倩姐..星期6夜晚同唔到你地1齊打邊盧..sor呀..'
下次再同你地打邊盧丫...好唔好呀?.哈哈.
PS.距離你生日..仲有[ 21 ]日..'
每次訓唔著ge時候..都好想sd sms比你..'
但1諗起你唔覆番我sms...戈種失落ge感覺.真係好唔開心.'
知你番工辛苦+攰..'
sd左sms比你支持你...唔知你有冇睇到呢?'
覆都唔覆番我...我好期待你接到你ge電話+sms ga.'
你知唔知ga?'
分開的644日..'
|
| 發表時間:2009-04-08 08:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
下次一定要同我地去ga!'*v* 不過你唔同我地去'.. 有d唔開心/3 \' 嬲下你先XD
|
|