°♥ 我
吶喊*``.
思念~
_卻 ,,
沒人**
聽見~
 
P_shan
暱稱: █||*shan ╮°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-05-19
|* ' 也許用傷害結束...
2009-04-29
- ]▋*相愛...
不自量力
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 590
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


『 ♥; 為何望來望去 .仍無下文?」- . ' 分類: 未分類

今日臨出門口ge時候..唔記得左帶..又要跑番上去拎..'
要欣兒係巴士站到9等..真抱歉呀..haha.'
搭車ge時候又見唔到3育仔...真失望呀..'
得番聽日咋..如果聽日見唔到ge話..'
又要等到下個星期1喇...我唔要呀../.\
希望聽日可以見到佢啦..哈哈..'
番到學校坐左1陣就上堂喇...早讀讀生字..'
歷史堂1路聽書..1路溫中文.派左卷88分...'
有史以黎第1次咁最分呀...哈哈..'
第2堂測中文..都ok識啦.
pe堂.秋林上...又驚又喜..公教傾拍短片d野..'
化學抄筆記...下就2堂都係英文堂..'
做group work...多得倩姐同紙巾整到張野令1令咁..'
thz呀..我好似冇咩點幫手咁ge?真係唔好意思呀.哈..'
放學又要番化學加強班..仲要上2tim呀..'
真係悶死人喇...幾經辛苦先上完..5點同仙仙走人..'
番到澳門再轉車..番屋企.咁又過左1日.真係快呀.'
死喇..聽日測數學喇...唔識t

紙巾,倩姐..星期6夜晚同唔到你地1齊打邊盧..sor呀..'
下次再同你地打邊盧丫...好唔好呀?.哈哈.

PS.距離你生日..仲有[ 21 ]日..'
每次訓唔著ge時候..都好想sd sms比你..'
但1諗起你唔覆番我sms...戈種失落ge感覺.真係好唔開心.'
知你番工辛苦+攰..'
sd左sms比你支持你...唔知你有冇睇到呢?'
覆都唔覆番我...我好期待你接到你ge電話+sms ga.'
你知唔知ga?'
分開的644日..'

發表時間:2009-04-08 08:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 P_shan 的日誌)


On_Tree 於 2009-04-09 11:07 PM 發表:
你644日咁都記得..好野..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chikuan_meng 於 2009-04-08 10:38 PM 發表:
下次一定要同我地去ga!'*v*
不過你唔同我地去'..
有d唔開心/3 \' 嬲下你先XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]