| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 17 日 星期五  |
| 不自量力 |
分類: 未分類 |
不自量力...'
原來我真係好不自量力...做任何事都係咁..'
再次令到朋友失望..我真係好失敗..'
原來我係人地心目中係咁無知ga...'
我知你地係為左我好..經過今次都令我知道我唔係自己1個..'
多謝你地ge支持...多謝天穎ge狠角色.鬧得我好岩.'
我冇照到你ge意思去做...我知令你好失望..'
唔止失望..仲白費埋你ge心機..'
我咁做...冇人會可憐我..'
我咁喊..冇人會可憐我..'
我算得d咩野呀?
好人我不算是..壞人我當不上..'
我失聲痛哭是為了什麼?'
什麼我都稱不上..'
原來我係咁懦弱ga...太脆弱喇郁d就喊..'
原來我所做ge都係錯ga...
激到朋友會打篇咁話我...你咁話我...我真係好唔開心ga..'
但我知你係為左我好姐...我明ge..'
發生左好多野..全部都係冇諗過會發生ga..'
我唔想做1個無知+單純ge人...'
我唔想再做1個忍藏自己ge人..'
我唔想做1個冇人明白ge人...'
我唔想再做好人..好人唔1定會好報ga.由呢1刻只想做無情人...'
希望我地ge關係會變番之前啦咁.唔好再因呢件事而唔開心喇.'
仲有...'
姓陳戈位你所做ge野我呢世都會記得ga...'
你做咩野都唔會補償得到..'
你1定會有報應ga...'
原來對你好係錯ga...對你差先係我要做ge野..'
仲有..你話我係1個不自量力ge人...'
我真係要多謝你喇...多謝你將我踩得咁低呀..'
經過呢1次之後..好多人都知我係學校ge廁所到喊左成粒中...'
真係好多謝幫我宣傳戈個人呀..= =
係時候收拾番心情做1個比以前更好ge我喇...'
|
| 發表時間:2009-04-17 09:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
膠仔 於 2009-04-17 09:18 PM 發表:
唔係你錯晒...你有自己GE睇法.. 一萬個放心去做自己..想喊就喊..想笑就笑.. 你自己知自己做咩就得..你係好叻..一D..都唔脆弱.. 你識喊黎表達自己..你有勇氣去喊..我冇/...^^
|
|