°♥ 我
吶喊*``.
思念~
_卻 ,,
沒人**
聽見~
 
P_shan
暱稱: █||*shan ╮°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-05-19
|* ' 也許用傷害結束...
2009-04-29
- ]▋*相愛...
不自量力
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 588
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


不自量力 分類: 未分類

不自量力...'

原來我真係好不自量力...做任何事都係咁..'
再次令到朋友失望..我真係好失敗..'
原來我係人地心目中係咁無知ga...'
我知你地係為左我好..經過今次都令我知道我唔係自己1個..'
多謝你地ge支持...多謝天穎ge狠角色.鬧得我好岩.'
我冇照到你ge意思去做...我知令你好失望..'
唔止失望..仲白費埋你ge心機..'
我咁做...冇人會可憐我..'
我咁喊..冇人會可憐我..'
我算得d咩野呀?
好人我不算是..壞人我當不上..'
我失聲痛哭是為了什麼?'
什麼我都稱不上..'
原來我係咁懦弱ga...太脆弱喇郁d就喊..'
原來我所做ge都係錯ga...
激到朋友會打篇咁話我...你咁話我...我真係好唔開心ga..'
但我知你係為左我好姐...我明ge..'
發生左好多野..全部都係冇諗過會發生ga..'
我唔想做1個無知+單純ge人...'
我唔想再做1個忍藏自己ge人..'
我唔想做1個冇人明白ge人...'
我唔想再做好人..好人唔1定會好報ga.由呢1刻只想做無情人...'
希望我地ge關係會變番之前啦咁.唔好再因呢件事而唔開心喇.'

仲有...'
姓陳戈位你所做ge野我呢世都會記得ga...'
你做咩野都唔會補償得到..'
你1定會有報應ga...'
原來對你好係錯ga...對你差先係我要做ge野..'
仲有..你話我係1個不自量力ge人...'
我真係要多謝你喇...多謝你將我踩得咁低呀..'

經過呢1次之後..好多人都知我係學校ge廁所到喊左成粒中...'
真係好多謝幫我宣傳戈個人呀..= =

係時候收拾番心情做1個比以前更好ge我喇...'

發表時間:2009-04-17 09:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 P_shan 的日誌)


Kevin_L 於 2009-04-20 11:11 PM 發表:
@o@
cm..,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



膠仔 於 2009-04-17 09:18 PM 發表:
唔係你錯晒...你有自己GE睇法..
一萬個放心去做自己..想喊就喊..想笑就笑..
你自己知自己做咩就得..你係好叻..一D..都唔脆弱..
你識喊黎表達自己..你有勇氣去喊..我冇/...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]