*||| [ 你是我的將來***
`'★..* 誰都不可以再分開 !|! ]. .. . . .*
!___+!"
如何能留住快樂*)__?">/\<?!!

                                                                                                                   

                                                                  

 

 

     

 

     2005 年 9 月 21 日  星期三   晴天  

 

Jasmine 發脾氣,嬲紅帽ar 不安

今日紅帽頒奬禮之後,<我都有份ar>就去影大合照,個時仲知道>3<做咗總班長la,好happy ar.跟住find課室,find到classroom的時候,>3< 突然發脾氣,我都唔知發生咩事,佢就一邊cry,一邊話d紅帽唔會錯咩,點解老師淨係話佢?我都唔知佢係唔係發緊神經?

 

 

   ︰2005-09-21 04:47 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 


 

 



PapayaYING
暱稱: ▂▂▂▂*感,,**=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
麻煩
詩情
洗5洗咁惡A...
...
東平洲
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 22
今日人氣: 4
累積人氣: 1413
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed