*||| [ 你是我的將來*** `'★..* 誰都不可以再分開 !|! ]. .. . . .* !___+!"如何能留住快樂*)__?">/\<?!!
2005 年 9 月 21 日 星期三
Jasmine 發脾氣,嬲紅帽ar
今日紅帽頒奬禮之後,<我都有份ar>就去影大合照,個時仲知道>3<做咗總班長la,好happy ar.跟住find課室,find到classroom的時候,>3< 突然發脾氣,我都唔知發生咩事,佢就一邊cry,一邊話d紅帽唔會錯咩,點解老師淨係話佢?我都唔知佢係唔係發緊神經?
刊登時間︰2005-09-21 04:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]