*||| [ 你是我的將來*** `'★..* 誰都不可以再分開 !|! ]. .. . . .* !___+!"如何能留住快樂*)__?">/\<?!!
2005 年 7 月 30 日 星期六
有D無聊!
今日呢!上午就係屋企, 下午就去咗 drawing. 但係今次drawing 班就要參加'黑人牙膏'舉行嘅手工比賽.初頭以為好難, 但係掂知比想像中 easy得多! 做完之後,就番屋企la!
刊登時間︰2005-07-30 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]