今日同昨日係我最唔開心o既日子
鄧冠文話我同伍文浩係兩公婆!!!
之前,我同佢一組佢呢就話呀vina同戚文傑咩咩咩啦
好啦!佢話完人到我地話返佢!佢又唔服氣
佢真係呀!好 講返我同伍文浩
昨日呢 伍文浩講唔到野
中文堂老師問伍文浩問題
咁佢講唔到野 老師就搵我答
答左之後 鄧冠文就話:(老公答唔到搵老婆答)
聽左之後我真係眼火爆!!
我同伍文浩真係無辜架!!
鄧冠文又成日亂講!
佢話人就得 我地話佢就唔得!
鄧冠文你小心D呀!唔好激嬲我呀!