金日係畢業典禮
我好開心,但又好傷心
金日我就要同所有人say bey
18/8我就係一個中學生
我而家真係好想轉校
入”個一間中學”
金日既7:30-9:00p.m
就係我見到我仲意既人既
last time
我真係唔想咁快夠鍾
入奈何橋
但係......
”生命滿希望
前路由我創”
(安慰自己,
因為宣基件件 x)
(因為唔可以咁講人so用x表示)
我由而家起
做” 八戒”
第一,戒講人事非
第二,戒講操口
第四,戒我d臭脾氣
第五,戒打人
第六,戒細膽
第七,戒打機,最多打blog
第八,最重要,
就係戒上堂講野,做個Good boy!!!!!!
|