| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
唔開心牙"" 
2007 年 2 月 22 日 星期四 |
|  |
|
今日唔係好開心耶""]]]
一早起身知道左d野哇,.,.,.,唉!!!!
仲咩又一個鐘聲死嫁"""
上年已經死左個啦~~~~
應死果d又唔死,.,.,.好果d又要死]]
搞錯牙,.,.,牙玲咁可愛]]
咁就屎左,.,.好唔低""
最衰都係果間醫院,.,.很定係佢地啦]]
唔知做錯左d咩整到佢咁]]]]
 |


       
|
刊登時間︰ 2007-02-22 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
新年快樂,.,.耶 
2007 年 2 月 18 日 星期日 |
|  |
|
跟大家說,.,.新年快樂]]bo
每日都過得咁開心,.,.>33<""
之前情人節都過得好happy呢]]
很喜歡3b班的大家,.,.,.
個個都送朱古x卑我,.,.,.,.""
老公我都好鐘意你嫁,.,.,
整左野食卑我食,.,.,好幸福耶!!!!!
*************
某日同左老公睇戲....
本來睇翻生侏羅館嫁,.,.點之勁多人波
so就睇左門徒啦"'ok好睇啦]]^^''
謂有下次去睇呢,.,.
我既相簿仔耶:http://www.wretch.cc/album/WingSze817
因地震既關係整到d圖x哂,.,.現在沒有是了]]]
去留下言吧,.,.,.,thz
 |


       
|
刊登時間︰ 2007-02-18 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 83 | »
|