| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
2007-01-27 
2007 年 1 月 27 日 星期六 |
|  |
|
今日梨左嘉錡姐屋企丫"""
有我啦,,,君,欣同屋主既人物""
上去既目的係唔簡單嫁"""
我地就係去染頭髮啦}}]哈^^
未去之前,.,`去左m記食野,.,.,又買左好多糖糖!!
後梨欣又卑我地係咁噪佢~
又染啦""卡....[在染髮途中,,,我地簡直係癲左]卡
嘉錡姐個細佬好可愛""
不過呢""就成日都掂我地""有小小驚tim!!
跟住仲係佢企屋食飯""好味哇.....
之後又玩啦""好開心牙今日~~
>##<...""下次又上過
成就11點番屋企,,,,,,哇
其實之前都有好多節目嫁"""
依家打番啦}]]
某日""'同左欣行街....""
到左夜晚唔知邊個生日~~
就去左bbq啦""仲叫左牙蕾梨tim
又玩到好夜啦""'我地係咁整d沙係牙欣2同蕾隻鞋到
佢地兩個低b仔又唔知}]好搞笑>33<卡
#########
到左某日....
我個同學仔要番外國讀書,.,.,.
so`去左佢屋企玩,.,.
隻狗依然係咁恐怖..個樣姐""
其實佢係好善良的,.,.,.,佢企起身分分中高過你
就係咁啦"}}}}}
 |


       
|
刊登時間︰ 2007-01-27 06:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
艾爆尼地 
2007 年 1 月 12 日 星期五 |
|  |
|
卡卡,,,依家上緊電腦堂波.....
得閒冇野做牙我......"""
本來過梨做網上答問題比賽...
點之我一題都未答就,,,,,,,,丫""""
可憐的我牙""""
****************
我又好似好耐冇打日記啦""哈哈}}}
好掛住我呢""我知嫁~~~
bibi先啦喂...,,,,,,
 |


       
|
刊登時間︰ 2007-01-12 09:44 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 83 | »
|