喜歡你跟我說I love u]

Pauline817
暱稱: 詩Szebb" >3<
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-26
一篇文章..我改左d了
2007-04-26
2007-04-24
2007-04-22
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
蕾蕾>3<
Benz雄
LOKLOK豬
My相簿,,,哇[〔去,留....
子(喂)
牙妹{彤}
丫雪..*
丹丹>#<
禾留言板板""
邱敏....xd
欣22豬
郭君/\/\
嘉錤姐
最近訪客
最近沒有訪客
可愛的..,..xdd
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 161
今日人氣: 17
累積人氣: 7671
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

琴日同今日發生過既野""卡  

 2006 年 11 月 8 日  星期三  

昨天,.,.

最令我深刻的就是去完食lunch

番梨去女更衣室諗住去次所

點之都未去倒,,,無啦啦上面有水""

已為係有人玩水喇,,,,

點鬼知望一望上面,.,爆屎(佢)丫""

hlep me郭君,,開門卑我""因對門冇得鎖

so君同我(山)住對門囉!!!!!!

百痴欣宜永遠都是那麼天真的....仲要唔知咩事咁出來

卡卡,,,笨蛋欣宜...

******************

今日,.,番到去又要排對""

果個咁既鬼佬又係佢講野啦}}}頂

佢真係講到唔識停喎,.,.o no

佢今日又默書喎,,次次都冇講默邊到""

默天才咩"""

跟住西史胡天x冇番到""

點鬼知個陣巧連代堂喎.,.,.,

計落去姐我地要上3堂數學,,不過都好快過

因為我地係咁傾計,,,好好笑牙""

到左lunch係學校...因我要默書囉""

成班女仔係女更衣室到食野野~~~

音樂堂今日要唱歌!!!!唱完又傾""

黃泳翰同x嘉聰講d野笑死人啦""

第9節要去番自己個社喎,,,,,,

我地本來dance咖嘛,,,misschan唔收我地

d位卑哂fome one牙,,,妖so我地依家就創藝姐組啦..

姐同美術參唔多咁囉....放學唔洗留哇"""

但君就要,,等等等都幾耐

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2006-11-08 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314 

            


                       

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

BBQ.,.,.,哇!!!  

 2006 年 11 月 5 日  星期日  

今日要番學學,,因學校一年一道既換物會

今年冇做花女啦..KK唔係到牙嘛

SO上完HALL之後就走啦””

走前欣去換左D野...

君個低B仔就同左仔坎走啦..有異性冇人性啦

我同欣去左兆X等牙蕾....好快就見面啦

之後蕾上左我屋企,,好...終於大家都可以出法啦

我,欣,君,蕾,嫻到齊!!本來話買生日蛋糕,,,

但之後又冇買啦

去MK啦BO,,,西鐡轉地鐡啦""到了

行行行,,,買左都幾多野!!!

不過佢地又成日都分開哂睇野囉

煩煩煩,,又要搵佢地喎!!!我同君就累死了..卡

就去食左個冷麵....之後就好好好多野啦..唔多講,,

走啦,,我同君去左飲冰冰!!冇同佢地牙,,

未睇完喎~~~算>#<//

途中見倒牙蕾,,原來嫻同欣搭巴士~~

番到去TUNEMON""去左搵老公仔,再搵牙君

一齊去蝴蝶灣...燒野牙,,哈哈

邱敏生日牙嘛,,,生日快樂耶}}仲有蕾蕾嫁

開始食蛋糕,,,巧味""燒野食啦喂....食完就玩啦

我就係咁飲啤酒...終於都,,,,卡卡""

臉臉都紅哂啦,,又開始無啦啦係咁笑""

發左癲囉"""不過嘉錡姐最勁,,勁過我,,我第2個癲嫁渣

之後邱敏同丹丹又發作啦..正係得雪冇事哇

今日都幾開心....

走啦...老公仔話搭的士""

去到我屋企樓下,,同老公仔傾左陣計計

哇卡卡..番到屋企

牙媽又發癲,,頂

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2006-11-06 04:18 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314