| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
琴日同今日發生過既野""卡 
2006 年 11 月 8 日 星期三 |
|  |
|
昨天,.,.
最令我深刻的就是去完食lunch
番梨去女更衣室諗住去次所
點之都未去倒,,,無啦啦上面有水""
已為係有人玩水喇,,,,
點鬼知望一望上面,.,爆屎(佢)丫""
hlep me郭君,,開門卑我""因對門冇得鎖
so君同我(山)住對門囉!!!!!!
百痴欣宜永遠都是那麼天真的....仲要唔知咩事咁出來
卡卡,,,笨蛋欣宜...
******************
今日,.,番到去又要排對""
果個咁既鬼佬又係佢講野啦}}}頂
佢真係講到唔識停喎,.,.o no
佢今日又默書喎,,次次都冇講默邊到""
默天才咩"""
跟住西史胡天x冇番到""
點鬼知個陣巧連代堂喎.,.,.,
計落去姐我地要上3堂數學,,不過都好快過
因為我地係咁傾計,,,好好笑牙""
到左lunch係學校...因我要默書囉""
成班女仔係女更衣室到食野野~~~
音樂堂今日要唱歌!!!!唱完又傾""
黃泳翰同x嘉聰講d野笑死人啦""
第9節要去番自己個社喎,,,,,,
我地本來dance咖嘛,,,misschan唔收我地
d位卑哂fome one牙,,,妖so我地依家就創藝姐組啦..
姐同美術參唔多咁囉....放學唔洗留哇"""
但君就要,,等等等都幾耐
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-11-08 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
BBQ.,.,.,哇!!! 
2006 年 11 月 5 日 星期日 |
|  |
|
今日要番學學,,因學校一年一道既換物會
今年冇做花女啦..KK唔係到牙嘛
SO上完HALL之後就走啦””
走前欣去換左D野...
君個低B仔就同左仔坎走啦..有異性冇人性啦
我同欣去左兆X等牙蕾....好快就見面啦
之後蕾上左我屋企,,好...終於大家都可以出法啦
我,欣,君,蕾,嫻到齊!!本來話買生日蛋糕,,,
但之後又冇買啦
去MK啦BO,,,西鐡轉地鐡啦""到了
行行行,,,買左都幾多野!!!
不過佢地又成日都分開哂睇野囉
煩煩煩,,又要搵佢地喎!!!我同君就累死了..卡
就去食左個冷麵....之後就好好好多野啦..唔多講,,
走啦,,我同君去左飲冰冰!!冇同佢地牙,,
未睇完喎~~~算>#<//
途中見倒牙蕾,,原來嫻同欣搭巴士~~
番到去TUNEMON""去左搵老公仔,再搵牙君
一齊去蝴蝶灣...燒野牙,,哈哈
邱敏生日牙嘛,,,生日快樂耶}}仲有蕾蕾嫁
開始食蛋糕,,,巧味""燒野食啦喂....食完就玩啦
我就係咁飲啤酒...終於都,,,,卡卡""
臉臉都紅哂啦,,又開始無啦啦係咁笑""
發左癲囉"""不過嘉錡姐最勁,,勁過我,,我第2個癲嫁渣
之後邱敏同丹丹又發作啦..正係得雪冇事哇
今日都幾開心....
走啦...老公仔話搭的士""
去到我屋企樓下,,同老公仔傾左陣計計
哇卡卡..番到屋企
牙媽又發癲,,頂
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-11-06 04:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 83 | »
|