喜歡你跟我說I love u]

Pauline817
暱稱: 詩Szebb" >3<
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-26
一篇文章..我改左d了
2007-04-26
2007-04-24
2007-04-22
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
蕾蕾>3<
Benz雄
LOKLOK豬
My相簿,,,哇[〔去,留....
子(喂)
牙妹{彤}
丫雪..*
丹丹>#<
禾留言板板""
邱敏....xd
欣22豬
郭君/\/\
嘉錤姐
最近訪客
最近沒有訪客
可愛的..,..xdd
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 161
今日人氣: 8
累積人氣: 7557
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

番學我第2日  

 2006 年 9 月 4 日  星期一  

今日....番到學校門口左右發現冇帶{bb}

睇唔明就算啦...

已為有得走後門tim...bo""

點之冇]]終於又卑人捉左..

唉.,,果本咁既野仲要係石sir到喎

好彩冇話我..哈哈^u^

上到去係咁問人借,,不過借唔倒

算~~只好用吸血果d}}

跟住呢""君同我搵番欣送卑我既禮物

好野.....55

上堂冇野...係咁抄作業..kaka

之後無啦啦又有個咩快樂人生既講座

勁爆無聊....發夢多.,,,,

本來12:00放,,點鬼之d人係咁舉手

整到12幾先放.,

放左學啦""蕾蕾唔梨得搵禾地!!!

我地本來諗住一齊食野的***

點鬼知君個衰野話要番屋企~

欣又話唔食}}不過都好好人...

陪左我食先走,,,,

不過呢""我之前借左牙蕾本數學梨抄

要卑番佢牙...但係蕾又唔出得

so就叫我係市中m記搵佢牙哥...

由於時間(上)早..係輕x站到傾陣計先

有車啦”””去到之後

但係我就搵唔倒,,,就番左屋企啦~~~

其實都等左幾耐

之後蕾就打梨...話佢牙哥仲等緊我

我就又過番去}}

後記:

都唔知咩鬼天氣梨咖....

熱到丫...妖?/ ~ \

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2006-09-04 10:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314 

            


                       

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

開學Day  

 2006 年 9 月 1 日  星期五  

9月1日既開學禮大日子....

番到學校冇卑人捉頭髮,,,,,

但係就無啦啦有個miss係後面拍我

話我條裙短!!

叫我去果邊企∼

我都唔知咩事幹,,

行咪行囉””就過左去啦

但係果個咁既miss就自己走鬼左

哈...我就緊係同欣宜走左去lu呵呵

今日上課時冇咩特別,,

係班主任換左游sir,,..,,..

同梨左兩男兩女既新生"""

其中一個女仔就小學識的}}

不過就冇say Hi~~

唉,仲已為係胡天x教!!

果個咁既游sir講野係冇高低音咖

仲要係佢教中史,,From1都拎教過啦””

中史堂實訓得著##??

到左放學喇!!因為噪..就要成班留13分鐘

***********

放左學,,我地去左廁所整野

點之原來我留左份生日禮物走牙∼∼

仲要係搭緊車果時先記得]]]

都唔知有冇卑人攞左啦""好唔開心}}

希望星期一番到去攞得番啦""

好啦}}我地依家出緊發去搵蕾蕾

蕾蕾轉左讀永隆>>

轉左對蕾蕾出路係好事梨既!!!\

值得高興...55

去到啦}}但係就等左好耐

蕾蕾同我地講話係11點放牙嘛!!!

但係就不知不覺到左11點52分先見倒蕾蕾

我地幾個勁爆熱...不過冇計啦!!!

蕾蕾係我地個fd梨嫁嘛!!

我地係唔會走左去的.....Kaka

之後我地幾個就去郭君屋佐樓下果間餐廳食野啦}}

不過d野就都幾貴下呢””

食完就係咁傾計..好似10年冇見咁陣

當想走果陣,,發覺有個男人又係到望住哂

妖,,,,最僧!!!本來話番屋企的

但係郭君佢話要買書喎~~

我地幾個就陪左佢去啦

走果陣子...見倒邱敏同李雪

say 左個hi就走啦\\

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2006-09-01 06:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314