| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
番學我第2日 
2006 年 9 月 4 日 星期一 |
|  |
|
今日....番到學校門口左右發現冇帶{bb}
睇唔明就算啦...
已為有得走後門tim...bo""
點之冇]]終於又卑人捉左..
唉.,,果本咁既野仲要係石sir到喎
好彩冇話我..哈哈^u^
上到去係咁問人借,,不過借唔倒
算~~只好用吸血果d}}
跟住呢""君同我搵番欣送卑我既禮物
好野.....55
上堂冇野...係咁抄作業..kaka
之後無啦啦又有個咩快樂人生既講座
勁爆無聊....發夢多.,,,,
本來12:00放,,點鬼之d人係咁舉手
整到12幾先放.,
放左學啦""蕾蕾唔梨得搵禾地!!!
我地本來諗住一齊食野的***
點鬼知君個衰野話要番屋企~
欣又話唔食}}不過都好好人...
陪左我食先走,,,,
不過呢""我之前借左牙蕾本數學梨抄
要卑番佢牙...但係蕾又唔出得
so就叫我係市中m記搵佢牙哥...
由於時間(上)早..係輕x站到傾陣計先
有車啦”””去到之後
但係我就搵唔倒,,,就番左屋企啦~~~
其實都等左幾耐
之後蕾就打梨...話佢牙哥仲等緊我
我就又過番去}}
後記:
都唔知咩鬼天氣梨咖....
熱到丫...妖?/ ~ \
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-09-04 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
開學Day 
2006 年 9 月 1 日 星期五 |
|  |
|
9月1日既開學禮大日子....
番到學校冇卑人捉頭髮,,,,,
但係就無啦啦有個miss係後面拍我
話我條裙短!!
叫我去果邊企∼
我都唔知咩事幹,,
行咪行囉””就過左去啦
但係果個咁既miss就自己走鬼左
哈...我就緊係同欣宜走左去lu呵呵
今日上課時冇咩特別,,
係班主任換左游sir,,..,,..
同梨左兩男兩女既新生"""
其中一個女仔就小學識的}}
不過就冇say Hi~~
唉,仲已為係胡天x教!!
果個咁既游sir講野係冇高低音咖
仲要係佢教中史,,From1都拎教過啦””
中史堂實訓得著##??
到左放學喇!!因為噪..就要成班留13分鐘
***********
放左學,,我地去左廁所整野
點之原來我留左份生日禮物走牙∼∼
仲要係搭緊車果時先記得]]]
都唔知有冇卑人攞左啦""好唔開心}}
希望星期一番到去攞得番啦""
好啦}}我地依家出緊發去搵蕾蕾
蕾蕾轉左讀永隆>>
轉左對蕾蕾出路係好事梨既!!!\
值得高興...55
去到啦}}但係就等左好耐
蕾蕾同我地講話係11點放牙嘛!!!
但係就不知不覺到左11點52分先見倒蕾蕾
我地幾個勁爆熱...不過冇計啦!!!
蕾蕾係我地個fd梨嫁嘛!!
我地係唔會走左去的.....Kaka
之後我地幾個就去郭君屋佐樓下果間餐廳食野啦}}
不過d野就都幾貴下呢””
食完就係咁傾計..好似10年冇見咁陣
當想走果陣,,發覺有個男人又係到望住哂
妖,,,,最僧!!!本來話番屋企的
但係郭君佢話要買書喎~~
我地幾個就陪左佢去啦
走果陣子...見倒邱敏同李雪
say 左個hi就走啦\\
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-09-01 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 83 | »
|