喜歡你跟我說I love u]

Pauline817
暱稱: 詩Szebb" >3<
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-26
一篇文章..我改左d了
2007-04-26
2007-04-24
2007-04-22
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
蕾蕾>3<
Benz雄
LOKLOK豬
My相簿,,,哇[〔去,留....
子(喂)
牙妹{彤}
丫雪..*
丹丹>#<
禾留言板板""
邱敏....xd
欣22豬
郭君/\/\
嘉錤姐
最近訪客
最近沒有訪客
可愛的..,..xdd
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 161
今日人氣: 43
累積人氣: 7604
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

Palgantong  

 2006 年 8 月 12 日  星期六  

今日呢""

番到遵理啦[]]照常卑張學生征啦過佢

叫我去7既房...去到門口}}

我覺有d唔同bo,,

佢又話咩冇9點鍾既堂喎**

原來佢睇錯左””佢唔講的話//

我已為上哂d堂tim bo”好彩

我諗住走咁制∼哈哈^^

就去左9既房啦}}

打極卑個蕾蕾都冇人聽

唉唉唉,,原來佢又冇帶電話

好啦””上哂咁多野啦∼

禾地又去左食冬冬啦””卡卡

巧味唷””之後去左睇化妝品啦””

諗住買Maybelline既排址嫁””

點之有個女仔叫左我地試下佢pomo既化妝品

點之試左真係好好牙””

就買左啦}}

星期一我同蕾仲諗住買果$99 3枝既唔知咩咩咩

總之好好用嫁啦}}又香kaka

隻排址係Palgantong

 

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2006-08-12 06:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314 

            


                       

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

卑君同邱敏點中左哇  

 2006 年 8 月 4 日  星期五  

1.自己既花名:夏詠[[唔太鍾意...我鍾意人叫我牙詩多}}

2.對自己中文名既平價:唔多鍾意個夏,,因為太過特別啦

3.係邊間醫院出X:吾多記得,好似係樂富果邊

4:眼皮雙定單:係雙的

5.收藏品:咩都收下""不過米奇老鼠既野多D

6.最鍾意食既野:雪糕

7.沖涼要沖幾耐:半個鍾倒

8.為人守時嗎:要人等就多kaka

9.容唔容易信人:85%倒

10.係咪成日講人事非:真係好衰既,,咪講囉

11.對自己個樣覺得點:冇咩

12.最滿意自己邊個部位:眼睛

13:中唔中意人地講大話:唔多中意囉""

14:最唔開心既事:唉...唔多想講

15:最令你有共鳴的一隻歌:都好多嫁

16:最愛明星:w-inds{愛爆你}}

17.最信任的人:屋企人同朋友

18:最憎既人:牙媽

19:最深刻既野:F1所發生既野”我一細都會記得

20.最驚冇左既野:屋企人同朋友..仲有老公仔

21.最唔鍾意既地方:緊係屋企啦

22.最好既事:得到開心

23.最衰既事:卑人騙

24.試過貪新忘x嗎:冇

25:試過一次過鍾意2個人嗎:未

26:點樣先令你鍾意一個:有愛心,,對我好

27:你唔鍾意既人鐘意左你...你會:咪同佢講清楚囉

28:你個fd鍾意左你...你會:都係做番fd囉

29.你鍾意左一個佢唔愛你既人...你會:冇野""

30:冇左愛情,..你會唔會死:唔會

31:依家最想打卑邊個:老公仔

32:依家最想見倒邊個:老公仔同fd

33.依家諗緊邊個:我鍾意既人囉

34:依家最想做d咩:行街...去玩

35:食家想笑定喊:喊

36:依家想唔想死..點解呢??:有d想...做人有好多野煩

37:依家幾點:10點零8分

38.要點依5個人做依份野同要去依5個人到留言:

{{施丹,,過路的人,LOKLOK豬,彤彤同琪琪}}

如果唔係就會得到咀咒牙嘛!!!!!!!!!!!得啦}}

如果唔係...你將會得到咀咒!!!!!!結左婚既就生仔冇屎忽..*拍緊拖既人會將10個月之後散左..*冇拖拍既就3年冇拖拍 !!!!     (即時生效)                                      

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2006-08-04 09:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314