| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
刊登時間︰ 2006-07-09 11:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
{事後活動日喇〕〕 
2006 年 7 月 6 日 星期四 |
|  |
|
剪完個頭頭喇......唔想番學丫>33<
剪得太短了,,,,whywhywhy ar.
今日番到學校,又係事後活動日喇”””
kk今日冇番梨...
上到課室冇耐""又話要上hall坐啦~~
聽佢講癈話....之後又咩問答比賽!!
我有好多野問牙,,,,why我d成績會咁嫁]]
天冇眼牙,,,,我勁爆唔開心囉""
之後終於到yanyan佢地表演排戲喇.....
我同君係咁卡卡係到笑...^^
都唔係好明笑咩Tim bo!!
小息息喇,,,,又要上hall""
我無話可說,,,,都唔知果個人係到講咩~~
無聊唷!!番屋企訓仲好喇......
唔係咩]]放學喇bo....
卑人整到我唔開心囉""又吾講Sor喎))
到是yan宜對我好””艾屎尼喇””
番到屋企,冇人係到””冇得食野囉””
自己又係食柸xx喇..””
食完呢!!就睇果個天國的x梯喇}}
不過做咁小既...就是這樣啦〕〕
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-07-06 02:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 83 | »
|