| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
畢業典禮丫"" 
2006 年 6 月 8 日 星期四 |
|  |
|
今日From5至From7既畢業典禮丫.....
係唔關我地事既,,,,唔知點解要番""
9點鍾番到去啦.....個死木咀Kk sir{又話要默書}
妖...妖...妖""終於所有人默哂La
就去禮堂坐坐啦bo!!
勁悶悶牙,終於引唔住訓左陣喇...哈哈
後梨仲偷食糖唷∼∼君君請的””
整到唱歌果陣....唱得唔好tim,,, KaKa
%%%%%%%
放學啦,,,走走走La!!
同丫君and蕾 一齊食M記牙.....>^<"
食完啦....牙蕾走左~~~
郭君就去我屋企玩啦....
仲係到幫大家電曲髮髮 哇
都幾好睇嫁""
後黎就去左市中心影貼紙相相啦##
巧令令唷....Love屎了""
就走啦""Good bi 那天
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-06-09 05:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
班友仔真係丫,,,, 
2006 年 6 月 6 日 星期二 |
|  |
|
今日耶....
小息果陣""班友仔係到玩喎.....
後黎仲卑牙sir見倒呢!!
整到要卑石sir留堂牙,,,,冇音公丫
到了Lunch的時候,,,,,個kk知道左依件事""
又冇人很應wo~~整到要落去操場食飯牙!!
妖...都痴痴地線嫁””
又咁曬喎,想熱死人咩!!
後梨....d男仔話唔關我地d女仔事喎~
So我地d女仔就有得去雨天操場食野La!!
到了家政堂啦....今次整芒果布甸
但係miss唔很同我地雪喎""{水汪汪牙,,,}
整到放學後,,,要自己攞住佢丫..又冇帶祗袋袋bo!!
又驚佢跌喎*>33<就係咁Lu bo""
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-06-06 05:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 83 | »
|