| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
考試[[第1Day-- 
2006 年 6 月 12 日 星期一 |
|  |
|
今日係第一日既考試唷""
同Yan兒上左2樓La....想番課室的時候
**********
見倒佢地都攞住d書包走喎!!
咪跟住佢地囉..呵 呵 呵 22 Bo
Why佢地落樓下既..卓憶哥哥就話
{{落去搵Lam Lam喎.......= ="
估唔到我地係傻婆黎嫁....丫(受到極大創傷}}
仲咩咁傻跟住佢地嫁..44..
上到禮堂啦,,,,巧多人耶""唔卑人出番黎*
早知唔好x去住啦!!
考作文>>唷唷.希望成功牙,,(祝福我啦)
完左之後...禾,蕾,君and欣就出發La丫
去搵何靜牙...我同君一齊行得超快""
果兩個傻婆係後面唔知仲咩丫
事關太快啦...So我兩唔等佢地啦""
{{就咁搭左車走Lu Bo....
之後就各行各路...禾and君去左睇下有咩禮物令令La
但好似冇咩令令wo><><>,.
睇睇下,,,仲去左食小食喎((卡卡' '
終於係時候走啦""空手而回地向迦密唐進發....
我同君君雨中跑步,,,好彩冇熟人..姐
傻嫻>3<禾地那麼偉大""都是因為你渣.....係咪好感動呢!!
傻嫻放啦bo~~佢好開心地行過梨\\
問禾地攞禮物......KakA 原來禾地冇的
之後企係到等果兩個傻婆啦""都等左幾耐嫁!!
終於出現啦.,..,..,就去m記食蚊蚊啦~~~
今日何靜Birthday......
那麼難忘的日子""緊要有禮物坐陣La!!
蕾蕾同欣欣就攞出梨啦""不過冇開到耶””
跟住就係到傾計啦...唔記得邊個開始講去留火哇!!
傻嫻真係已為有留火嫁喎,,,我地4個係到講我地去過牙..
好好玩Tim...下次同你去牙""
仲作點樣玩Tim,,,哈哈哈|\好好玩耶
時間很快地就過了啦喎...傻嫻要番歸啦}}
禾地都搭車車走啦....
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-06-13 01:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
黑色雷暴....唷 
2006 年 6 月 9 日 星期五 |
|  |
|
Today,,,又落雨啦""
仲黑色喎.....Kaka!!
今日本來帶錯書書嫁我,,,
幸好有yan宜提禾~~~
But昨天講錯左卑牙蕾聽Day2牙...
我十分之╮後悔唷,,,Sorry丫
番梨學校啦....又係到等放學\\
幾驚佢唔放牙,,,
Becaue今日第9堂社會測驗唷!!
So,,,我那麼緊張呢!!冇溫書牙嘛*放得La""
又走佬La bo...>33<
番到屋企,,超想訓教教牙,,,,,
就咁就訓左成個下就喇bo!!
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-06-09 06:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 83 | »
|