| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
荃灣西.... 
2006 年 6 月 25 日 星期日 |
|  |
|
今日牙,,,一早同屋企人去左荃灣西....
同婆婆飲茶丫""飲完又是行街的時候喇!!
又是行古之島,,,悶爆\\又係果d咁既野..
都唔知有咩好睇呢!!
唉,唉,唉...同禾妹週圍行行唷=U=
冇野好睇牙,,,,,
好啦....終於都行左成個下就啦...
去哈迪士食野野啦~~
點之見倒婊婊喎>3<呵呵22
就是這樣啦....又一齊啦Bo....
走喇走喇....
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-06-25 06:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
kK,,bBq_哇 
2006 年 6 月 23 日 星期五 |
|  |
|
今日終於可以休息啦,,,,,先梨一個鬆骨架既動作先]]
哈哈,,,放左學學呢!!去kk到報導.....
Yes Sir}準備去買野食啦!!
哇哇哇~~熱爆丫=口={我要高聲大叫牙..
買哂所有野野喇Bo......
就走走啦!!
番到學校喇喇....等kk透爐""哇
女仔果邊如無意外發生!!(係到等食\\
果班男既超傻,,唔知佢地係透爐定燒報紙)))
So都是kk幫佢地呢!!
熱到禾地就屎啦,哈哈..去左玩冰冰牙
功冰涼唷,.,.,.KakA
kk就走啦,,,So禾地點都會去依個活動既
今次Bbq都oK好玩啦,,,只是太曬了
總算有個巧美好的回憶啦,,禾會乖乖嫁啦
不用擔心吧...
得閒禾地會去搵你嫁啦∼KK
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-06-24 01:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 83 | »
|