| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
電腦>3< 
2006 年 7 月 2 日 星期日 |
|  |
|
今日又去左荃灣西喇........
去古之島睇電腦牙,,,,
上次都睇過嫁啦...""都覺幾好~~
sO再睇多次....哈哈哈
之後牙媽話去市中心先買牙....
番到市中心啦""叫牙爸都出黎,,,
就去睇啦....終於買左兩部,,,,
開心屎我喇!!
之後呢!!就去左大快活食野野啦...
kAkA^^食完喇..
點之見倒MIss chaN喎
我講音樂果個牙””
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-07-02 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
電話事件....丫 
2006 年 6 月 27 日 星期二 |
|  |
|
由於昨天有人愉走過...So今日卑禾同君君話啦..
我諗佢地受到我地既訓話後都冇悔意嫁啦..{算}
今日,,,如常沒有交電話卑Lam Lam
但番到課室後,,,,個死kk話搜書包""
頂佢個肺牙...
So禾地巧多巧多人就攞哂d機出梨啦!!
妖妖妖...仲話星期五先攞得d電話喎~~
有冇野牙...不過到左最後都卑禾地攞番\\哈哈
因為卑禾地xx佢,牙嘛...哈呵呵
放左學學喇Bo,,,又去睇佢地排戲喇...
巧睇,,but有小訐悶丫""
禾地叫左M記外埋啦...就是這樣""
**********
Today....爸b生日牙,,,
去左食野野同影相相哇....kaka^^
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-06-27 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 83 | »
|