| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
今日 
2006 年 10 月 5 日 星期四 |
|  |
|
妖妖妖,,,,,果個咁既撚樣""""
仆你個街丫,,,,自己隻眼冇咁就唔好扮大啦""
成撚日罵罵罵...好鬼煩牙,,,
做你個老師啦....
好心你啦...代課嫁渣""""
你講唔好卑你係依學校教牙,,,
留我地我地堂牙,,,,好鬼撚驚牙,,,,
罵咩牙,,,好好玩牙,,,我傾計...
你冇野牙,,,,問人地野姐,,,
洗唔洗死牙,,,,妖
個袋放係到唔得嫁"""
仲有牙,,,個死人陣巧(連)牙,,,
測驗又唔同我地講喎"""
成日都係咁....你真係好想我地班留lunch陪你喎
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-10-05 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
2006年的今日 
2006 年 9 月 17 日 星期日 |
|  |
|
今日好早牙蕾打梨搵我.....
原來今日要番遵理牙,,,,咁快就要番啦"
番完之後,!!就又去左食野啦""
食完...番屋企啦}}
打卑牙君..又冇開機..最後都打得通
居然話唔去得剪頭髮,,,咁就算啦]]
開左電腦啦...蕾蕾打梨話傻嫻同我地出街
當然好啦...就同欣出左去搵佢地啦""
途中打左個電話卑牙君""諗住串下佢姐
點之佢又話出得梨....
的確係好鬼嘛煩牙佢...哈哈
大家就去左影貼紙相喇,,令令哇
影完,,,去左樓上kid子公園到玩""
不過都好好玩..係到影爆相
之後又去左食蚊蚊..又去左食雪糕
冇耐,,蕾班fd搵佢出梨景x玩
我地又跟左佢地...
不過嫻同欣就走先...bo
去到之後都冇咩野,,,仲已為係d kid子
點之唔係,,都ok啦"""
冇耐又閃人喇""去左君樓下公園傾計,,
傾左好多野""今日好開心牙"""
玩到8點幾先番屋,,,,kaka^^
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-09-18 07:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 83 | »
|