喜歡你跟我說I love u]

Pauline817
暱稱: 詩Szebb" >3<
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-26
一篇文章..我改左d了
2007-04-26
2007-04-24
2007-04-22
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
蕾蕾>3<
Benz雄
LOKLOK豬
My相簿,,,哇[〔去,留....
子(喂)
牙妹{彤}
丫雪..*
丹丹>#<
禾留言板板""
邱敏....xd
欣22豬
郭君/\/\
嘉錤姐
最近訪客
最近沒有訪客
可愛的..,..xdd
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 161
今日人氣: 4
累積人氣: 7553
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

今日都發生左好多野bo...  

 2006 年 10 月 25 日  星期三  

今日唷,.,一番學就好燥啦成個人

好想好想搵野黎發洩,.,.,.

沒一會兒就好番了.....卡卡

又到了集會的時間....姐是排隊

又要聽d無聊到爆燈的說話!!!

上上下又到左Eng堂唎bo...

覺得佢教得唔係咁好牙,,,,

都沒咩點教書既...仲有丫""

默書d野又唔教人讀,,.,..鬼識麼!!!!!

之後到左小息啦....去左c班借科學,.,.

點鬼知卑果個洗潔晶見倒哇.........

仲好鬼大聲響我全朵>~<好樣衰牙

跟住呢!!!又到左數學堂啦~

誰知有個牙sir走左梨話係代堂.....

我地成班勁開心,,但係佢今日有番嫁波!!

開心都未開心完.,.唉!!真失這位惡魔.......

就在門外吧!!!!歡喜一場Tim]]

跟住上牙上,,,我識做今次教d數啦..

好開心牙,,到了Lunch Time

有我啦,君,欣,邱敏,敏姐,雪同丹喇

一齊去兆x7-even食野

食食下,,就望左出面條街啦..

點鬼知卑我見番果個咁既喊濕佬牙,,

見個佢第4次啦,,,頂佢個肺牙...

又係到望望望喎,,,,之後又走鬼左出面

係個(波離)對住我地笑,,,

之後佢仲想掂個小學生,,,卑個女仔既牙媽見倒

之後就望住佢啦,,,走左又行番過梨喎

頂頂頂...好在我地夠多人

唔驚佢啦,,,就走啦...果條友係到扮聽電話喎

整隻6字形既手放係隻耳仔到,,自然自語

低低地既!!!番到學校啦bo

上家政堂牙,,,佢叫我啦,丹,欣同君

負責買野食d材料牙,,,

仲要係每次都係我地,,,唔制牙

好唔公平哇!!!!!!唉唷,不過算啦

又到左上禮堂的時間啦!!!!

又係果絛粉腸牙sir...姐係警察

年年都佢,,,,又講我地現今d學生啦

仲潘左套野卑我地睇,,,,

之後就放學啦,,,本來要留miss chan

但係佢個學會個壁報唔夠人手

就叫我地幫佢啦,,,,

都做左好耐,.,.,.,.,.,.,.<<完>>

************

後記!!!!

嘉錡姐祝你快d出院啦,,,,,

唔好有事唷!!!!知嘛!!!

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2006-10-25 08:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314 

            


                       

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

10月22日同23日  

 2006 年 10 月 23 日  星期一  

爆耐都冇咩點打過日記啦....

好多野發生左都冇打,,唔多講lu""

近排好鬼多測驗唷..,,攞我命咩

陣巧(連)都唔知有咩得罪你

洗唔洗日日都測數學牙,,,,,

功課唔夠多咩,,,,妖,你老板

丫...................發洩中

*********

琴日,,

同左老公仔一齊,,,,,,

睇了[寶貝計劃]〕勁好笑

好好好開心牙今日......

希望已後都可以這樣子!!!!!

最後一樣野就是要說{{巧艾尼牙,,}}

=老公>#<

 

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2006-10-23 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314