喜歡你跟我說I love u]

Pauline817
暱稱: 詩Szebb" >3<
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-26
一篇文章..我改左d了
2007-04-26
2007-04-24
2007-04-22
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
蕾蕾>3<
Benz雄
LOKLOK豬
My相簿,,,哇[〔去,留....
子(喂)
牙妹{彤}
丫雪..*
丹丹>#<
禾留言板板""
邱敏....xd
欣22豬
郭君/\/\
嘉錤姐
最近訪客
最近沒有訪客
可愛的..,..xdd
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 161
今日人氣: 7
累積人氣: 7556
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

哈佬win∼party  

 2006 年 10 月 27 日  星期五  

估都估唔倒個鬼佬知道我出貓嫁嘛

點知佢知喎.,.,唉算啦!!!

到了放學後.,.欣上左我屋企牙""

之後佢有佢既,我有我既做自己野}}

因為一陣要番學校果個哈佬win∼party

所以番梨換3先......同做好多好多既野

女仔黎嫁嘛!!!當然整好耐啦

so唔係好得閒理會欣....卡卡

但係欣就唔番去啦,,,}}

跟住我就去搵牙君啦,,,再等老公仔

番到去禮堂,,,,見倒有好多野食

仲有一個玩佔仆既物體!!!!

都幾多人梨喎,,,,,之後就到左

食野時間啦...哇,,個個都係餓鬼牙

唔洗幾分鐘,,,d野食呢!!就冇哂啦bo

食完呢..佢地又整左個唔知咩遊戲玩

我地咁多個都覺得好八痴,,,,

就走左出去,,點之果個咁既牙sir話我地bo

嘛煩!!!!其實我地點解要參加依個節目呢

因為學校有得玩鬼屋牙嘛,,,,

不過要等好耐,,,先有得玩牙

未玩之前..我地d女仔去左玩佔仆

{佢話我大個左就有一日結婚,,,

又可能會生左個女同養隻狗仔

又話我會去好多類似迪士尼既物體

仲有牙,,佢話我好長命,,但老左之後

就有小小病,,要小心d進食.}

就係咁啦...冇耐有得玩鬼屋喇

我啦,老公仔,王子鈞同冬姑一組

都唔恐怖,.,不過玩下都冇咩所謂

之後就走啦大家,,,,,,都幾開心牙今日

終於都覺得冇選錯學生會!!!!!!

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2006-10-28 03:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314 

            


                       

\..喵咪最愛尼地啦../

         "    "         

冇題目bo....  

 2006 年 10 月 26 日  星期四  

唔制牙.,.,.,冇帶圖書牙

整到我要抄果張咁既英文哇

勁爆努力先抄完!!!!

嘉錡姐今日番左梨,,,不過行路呢!

仲好唔方便~~

嘻嘻嘻...真失今日冇番牙

簡直係一個奇蹟..佢平時一日都未請過假

又會咁好死既,,,,

Eng堂有一節去左G25窒

成班人都係到開msn]]

你add我,我add你\\\

好八痴牙.,,.,卡卡>^<冇理果條鬼佬

冇耐第9節唷..正from3上hall

講我地上中四d野牙,,,,,

講得好鬼恐怖牙,,,,

整到好驚tim!!!!!

點算哇.....哇哇哇喊牙

放左學...同欣,君去左買野

就係咁啦...//

                        

         

              

              

           

               
         
 

 刊登時間︰ 2006-10-26 08:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!! 

         [[ ◆!`;  唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]

一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局

                   *        好嗎??

                                                     1314