| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
哈佬win∼party 
2006 年 10 月 27 日 星期五 |
|  |
|
估都估唔倒個鬼佬知道我出貓嫁嘛
點知佢知喎.,.,唉算啦!!!
到了放學後.,.欣上左我屋企牙""
之後佢有佢既,我有我既做自己野}}
因為一陣要番學校果個哈佬win∼party
所以番梨換3先......同做好多好多既野
女仔黎嫁嘛!!!當然整好耐啦
so唔係好得閒理會欣....卡卡
但係欣就唔番去啦,,,}}
跟住我就去搵牙君啦,,,再等老公仔
番到去禮堂,,,,見倒有好多野食
仲有一個玩佔仆既物體!!!!
都幾多人梨喎,,,,,之後就到左
食野時間啦...哇,,個個都係餓鬼牙
唔洗幾分鐘,,,d野食呢!!就冇哂啦bo
食完呢..佢地又整左個唔知咩遊戲玩
我地咁多個都覺得好八痴,,,,
就走左出去,,點之果個咁既牙sir話我地bo
嘛煩!!!!其實我地點解要參加依個節目呢
因為學校有得玩鬼屋牙嘛,,,,
不過要等好耐,,,先有得玩牙
未玩之前..我地d女仔去左玩佔仆
{佢話我大個左就有一日結婚,,,
又可能會生左個女同養隻狗仔
又話我會去好多類似迪士尼既物體
仲有牙,,佢話我好長命,,但老左之後
就有小小病,,要小心d進食.}
就係咁啦...冇耐有得玩鬼屋喇
我啦,老公仔,王子鈞同冬姑一組
都唔恐怖,.,不過玩下都冇咩所謂
之後就走啦大家,,,,,,都幾開心牙今日
終於都覺得冇選錯學生會!!!!!!
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-10-28 03:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

|

       
\..喵咪最愛尼地啦../
" "

|
|
冇題目bo.... 
2006 年 10 月 26 日 星期四 |
|  |
|
唔制牙.,.,.,冇帶圖書牙
整到我要抄果張咁既英文哇
勁爆努力先抄完!!!!
嘉錡姐今日番左梨,,,不過行路呢!
仲好唔方便~~
嘻嘻嘻...真失今日冇番牙
簡直係一個奇蹟..佢平時一日都未請過假
又會咁好死既,,,,
Eng堂有一節去左G25窒
成班人都係到開msn]]
你add我,我add你\\\
好八痴牙.,,.,卡卡>^<冇理果條鬼佬
冇耐第9節唷..正from3上hall
講我地上中四d野牙,,,,,
講得好鬼恐怖牙,,,,
整到好驚tim!!!!!
點算哇.....哇哇哇喊牙
放左學...同欣,君去左買野
就係咁啦...//
 |


       
|
刊登時間︰ 2006-10-26 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留言唷!!
[[ ◆!`; 唔想再同你噪交....'*._ 我知你係對我好好嫁°"[]]]
一起去寫我們 █]|"幸福和快樂的結局
* 好嗎??
1314 

« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 83 | »
|